GWARANCJE

  1.     Wszystkie produkty dostępne w sklepie Kuchnia-Lazienka.pl  posiadają gwarancję producenta.

  2.     Warunkiem ubiegania się o rekompensatę z tytułu gwarancji jest  okazanie wypełnionej karty gwarancyjnej lub dowodu  zakupu czyli faktura VAT.

  3.     Problemy techniczne są rozpatrywane przez autoryzowane placówki serwisowe producenta/importera, których adresy znajdą Państwo na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera.

  4.     Jeżeli produkt posiada kartę gwarancyjną i nie została ona wypełniona przez sklep Kuchnia-Lazienka.pl , podstawą gwarancji jest wówczas dowód zakupu, czyli faktura VAT. Wówczas karta gwarancyjna jest ważna razem z dowodem zakupu.

ZWROTY 

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.

 

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR?

  •          Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru: 
    - nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia 
    - zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę).
  •          Wypełnij formularz zwrotu towaru i poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. Standardowo kontakt zwrotny nastąpi nie później niż 2 dni robocze od wysłania formularza.
  •          Po potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia przez pracownika naszego sklepu wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna - sprzedaży. 
  •          Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:

Start Projekt Damian Stasiak
Al. Rzeczypospolitej 10/209
02-972 Warszawa

 

STAN ZWRACANEGO TOWARU

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi.

 

PODSUMOWANIE

  •          Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  •          Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  •          Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
  •          Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  •          Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  •          Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  •          Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru.
  •          Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
  •          W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad towar zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.